Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2018 02:43 - Истинска история „За Хората и таралежите“
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 609 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 09.08.2018 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

   Вижте, много ми дойде… оня ден трябваше да анализирам кокошки и крави, а сега и таралежи…А като слушам че на Витоша имало живи фейки, че и троли, направо ми стръхват и епилираните нозе сестро… бръжзз… 
   Слушай само кви си приказват тия посред нощ…
-----
- Хей, що пак се прибираш късно, лелеее не ми разказвай…
- Не бе, забавих се щото си говорих с един таралеж браточка…
- Ти пак полудя бе, к‘ви таралежи сънуваш  в тоя малоумен пиянский квартал, все едно да видиш феи и троли на Витоша…
- Абе не си виждал, защото рано се телевизираш, а там има оцелели, защото са по-далече от мобилните оператори, а тука има дървета и храсти, освен блокутии за житуване… а и те като таралежите се крия, и ни гледат само отдалече…
- Абе знам ги, но по Нашънал Джеографик има по-красиви животни… мани ги тези… А за таралежа к‘во ???
- Ами понеже аз бях седнал на самотно място (далеч от тинейджарлъка и пиянсдървулците), та и той там си шумолика… и иска да си споделя с някой…

- Хе, я кажи требва да ти е разказал нещо интересно, нали уж ги разбираш.
- Не бе този дойде, и нито му настръхнаха бодлите, нито се сви на кълбо… Нищо не каза… Но имаше наква зябълска пласмурска детска играчка на него. Нищо не каза… А май и гладурва освен т‘ва… 
- А ти к‘во???
- Не аз бе… Ти к‘во си се разплитвал шумотворно.? Тъкмо му дадох краставичка и морков, а ти влезе да ме любоспитваш… и той се скри някъде… Много тайни места имаш в мебелите брат… повече от в гората…
- Леле, и сега как ще го хванем бе?
- Имам идея… аз ще събера всички саксии като гора в хола, и с резанче ябълка посредата… … 
- А аз к‘во да правя?
- Като излезе му пусни няк‘ва холивудска приказка за таралежи, и си говори по мобилния…, това го зомбира и ще го хванем…
- И после к‘во?
- Имаш ли бензин на бараката?... ще го заведем при други таралежи в гората брат… Пък там може да срещнем и други Хора… От опит го знам…
-----

   Хей, направо ми е безинтересно… аз си мислех че Лекс ще се закани да го сготви като охлювите… а и само зеленчуци има на масата… 
Чао от мен за сега!


Психотрака съм! 
И съм си супер, да знаете!

 




Гласувай:
8



1. missana - Спокоен съм за таралежите след този ти текст, Лекс.
21.08.2018 13:46
И съм сигурен, че носят много късмет. Не може и да е иначе. А ние от "блокутиите" де да се денем. Отдавна са ни изпощили бодлите и сега остава да ни употребят за храна - вместо охлюви!

Забавно-развлекателен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364935
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375