Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2018 19:41 - МОЛИТВА КЪМ ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 200 Коментари: 0 Гласове:
0



 image
----------------------
Богородице, Ти си упование на мене,
изнурения от нападенията на страстите,
Ти си моята крепост и благонадеждно пристанище и спасително прибежище.
Спаси ме от всички мои врагове, които преследват
душата ми и я улавят чрез различни изкушения.
Те поставят на пътя ми, по който вървя множество мрежи,
и това са разни съблазни и прелести, чрез които
ме въвличат в много душевни немощи и
телесни грехопадения.
И що да сторя аз, отчаяният, не зная.
Защото щом пожелая да се покая, нападат ме
безчувствие и ожесточение.
Щом поискам да оплача греховете си, 
не намирам сърдечно съкрушение, 
не мога да пролея и една сълза.
Уви, колко съм окаян!
Уви, какъв съм сиромах!
Уви, погивам!
И към кого друг да прибягна аз,
виновният, освен при Тебе, добросърдечна Майко на нашия Господ и Спасител, надеждо на безнадеждните, крепост и покров на идващите при Тебе. Не ме отблъсквай скверния, защото Теб Едничката имам за утеха, Дево Марие Богородице, и към Тебе Едничка прибягвам във всяка нужда с дръзновение. Не ме оставяй в този живот, а и в смъртния ми час ми помогни, Помощнице моя, та като Те видят враговете ми, да се посрамят от Тебе, бидейки победени, Владичице, Ходатайко на моето спасение.
АМИН
--------------

Молитвите са на подвижника на Нило-Сорската пустиня Йеросхимонах Нил
                         



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 894794
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930