Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2017 07:59 - "Аз съм хлябът на живота...
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.02.2017 08:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
 "Аз съм хлябът на живота;  който дохожда при Мене, няма да огладнее;
и който вярва в Мене, няма да ожаднее никога.
Но казах ви, че и Ме видяхте, и не вярвате.
Всичко, що Ми дава Отец, ще дойде при Мене; 
и който дохожда при Мене, няма да го изпъдя вън;
защото слязох от небето, не за да върша Моята воля, 
а волята на Отца, Който Ме е пратил.
А волята на Отца, Който Ме е пратил, е тая: от всичко, 
що Ми е дал, да не погубя нищо, а да го възкреся в последния ден.
Тази е волята на Оногова, Който Ме е пратил: всякой, който види Сина и вярва в Него, да има живот вечен; 
и Аз ще го възкреся в последния ден.”
“Никой не може да дойде при Мене, ако не го привлече Отец, 
Който Ме е пратил; и Аз ще го възкреся в последния ден.
У пророците е писано: "и ще бъдат всички от Бога научени". Всякой, който е чул от Отца и се е научил, дохожда при Мене.
Това не значи, че Отца е видял друг някой, освен Онзи, Който е от Бога; Тоя именно е видял Отца.
Истина, истина ви казвам: който вярва в Мене, 
има живот вечен.
Аз съм хлябът на живота.
Бащите ви ядоха мана в пустинята, и умряха;
а хлябът, който слиза от небето, е такъв, че който яде от него, не ще умре.
Аз съм живият хляб, слязъл от небето; който яде от тоя хляб, ще живее вовеки; а хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът, която ще отдам за живота на света.
Тогава иудеите се запрепираха помежду си, думайки: как може Той да ни даде плътта Си да ядем?
А Иисус им рече: истина, истина ви казвам: ако не ядете плътта на Сина Човечески и не пиете кръвта Му, не ще имате в себе си живот.
Който яде Моята плът и пие Моята кръв, има живот вечен, и Аз ще го възкреся в последния ден.
Защото плътта Ми е наистина храна, и кръвта Ми е наистина питие.
Който яде Моята плът и пие Моята кръв, пребъдва в Мене, и Аз в него.
Както Мене е пратил живият Отец, и Аз живея чрез Отца, тъй и който Мене яде, ще живее чрез Мене.
Този е хлябът, слязъл от небето. Не както бащите ви ядоха маната и умряха: който яде тоя хляб, ще живее вовеки. 
-------------------------------
"ОТ ИОАНА СВЕТО ЕВАНГЕЛИЕ 6:35:40- 44:58
image 
“Хората са слепи и не виждат 
какво става в храма по време на Божествената литургия.
Веднъж служих литургия и не можах да извърша 
Великия вход заради това, което видях.
Внезапно усетих, че някой ме бута по рамото и ме
води към светия жертвеник.
Помислих си, че е четецът. 
Обърнах се и видях огромно крило, положено на рамото 
ми от Архангела, което ме водеше на великия вход.
Какво става в олтара по време на Божествената литургия! 
Често пъти не издържам и сядам и служещите заедно с мене мислят, че нещо не съм наред със здравето, 
ала те не знаят какво виждам и чувам аз.”
“Когато свещеникът изважда частиците и поменува имената на верните пред светия жертвеник, тогав
а слиза ангел Господен, взема този поменик и го отнася на Христовия Престол като молитва за онези, които са поменувани.” ----------
/литургичен опит на стареца Иаков/







 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 898511
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930