Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2017 00:21 - Вечерна молитва
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
1



 image

Помилуй нас, Господи, помилуй нас! 
Защото, като не намираме никакво оправдание, 
ние грешните като на Владика Ти принасяме тая молитва: 
помилуй нас!
Слава на Отца и Сина и Светия Дух, 
и сега и винаги и во веки веков. 
Амин! 

Господи, помилуй ни, защото на Тебе се уповаваме. 
Не се гневи много на нас, нито спомняй нашите беззакония, 
но погледни и сега, като добросърдечен и ни избави от нашите грехове
защото Ти си наш Бог и ние Твой народ, 
всички сме дело на Твоите ръце, 
и Твоето име призоваваме. 

И сега, и винаги, и во веки веков. 
Амин! 

Отвори ни вратите на милосърдието, благословена Богородице, 
за да не погинем ние, които на Тебе се надяваме, 
но да се избавим чрез Тебе от беди, 
защото Ти си спасение за християнския род. 
Господи, помилуй! (12 пъти)

Молитва 1. От св. Макарий Велики
Молитва 1. От св. Макарий Велики

Боже вечний и Царю на всяко създание, 
Който си ме сподобил да достигна до тоя час: 
прости ми греховете, що извърших през тоя ден с дело, слово и помисъл, 
и очисти, Господи, моята смирена душа от всяка сквернота на плътта и духа. 
И дай ми, Господи, през тая нощ да имам спокоен сън, 
та като стана от смиреното си легло, 
да благоугождавам на Твоето пресвято име през всички дни на моя живот 
и да побеждавам плътските и безплътни врагове, които ме нападат. 
И ме избави, Господи, от помисли суетни и оскверняващи ме и от лоши пожелания.
Защото Твое е царството и силата и славата,
на Отца и Сина и Светия Дух, 
сега и винаги, и во веки веков. Амин!
                 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 895011
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930