Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2016 22:47 - ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ!
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.09.2016 22:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
 Честит празник на всички християни!!

от фейсбука на прекрасната именячка Соня Анкова - да е жива и здрава и Бог да я благослови! Амин!
ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦ-
https://www.youtube.com/watch?v=Dg1YahoaFds
София, Сока, Софи, Соня, Вяра, Вера, Верка, Надежда, Надя, Надин, Любов, Любомира, Любомир, Люба, Любо, Любчо, Любен
---------
Приятели, голям ден е днес за всички именници.
Голяма сила има молитвата на деца, девици- мъченици.
Голяма сила има молитвата на три девици и молитвата на майка им София, наблюдавала страданията заради Христа на своите деца .
Голямо благословение е да носиш името: София, Сока, Софи, Соня, Вяра, Вера, Верка, Надежда, Надя, Надин, Любов, Любомира, Любомир, Люба, Любо, Любчо, Любен
------------------------------------
МОЛИТВА КЪМ ИМЕННИЯ СВЕТИЯ

Светий угодници Божии св.Вяра,Надежда, Любов и София!

Вие сте мои закрилници и застъпници пред Бога през всичките дни на моя живот. Но животът ми не е съобразен с вашия свят живот, защото много пъти и по различни начини осквернявах душата си.

Затова усърдно ви моля:
закриляте ме, помагайте ми, водете ме със
силата, която Божието благоволение ви дава.
Всякога се застъпвайте за мене пред всемогъщия и благ Бог и изпросвайте Неговата благодат и милост за мене, за да бъде животът ми безопасен, защитен от зли изпитания, чист от греховни
помисли, желания и дела, светъл и радостен,
както подобава на приелия Христовото спасително име.

Не допускайте злото да се доближи до мене, подкрепяйте ме в слабост, бъдете ми покровители, когато зли сили ме връхлетяват, помагайте ми в доброто.
Усилвайте вярата ми и ми сочете пътя на спасението.

Така всякога сърцето ми ще бъде подкрепяно и ще нося достойно вашето име.
Така и името на моя Спасител Господ Иисус Христос ще се осветява,
и ще се слави сред братята нашият Отец, Който е на небесата, сега и винаги и во веки-веков!
Амин
https://www.youtube.com/watch?v=Dg1YahoaFds

      -2:14                                           1.1K Views  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 891465
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031