Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2016 20:02 - Изповед на развратната Иродиада
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 616 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2016 20:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Прости ми Боже.
Съгреших в гордостта си.
Много зло приживе сътворих
и погазих заповедта ти.
Прелюбодейка се явих
рода в грях смъртен вкарах
ложето на царя оскверних
и поругах мъжа си.

С разврат оплетох царя.
Опиянена от властта 
направо се самозабравих
Но на Небето мойта суета
съвсем не се понрави.

Изпрати Земен Ангел Ти -
О, Боже на предците
греха ми Той всегласно обяви
и публично ми плю в очите.

Как дяволът ме беше обладал
в ума ми зъл дух прати
и собствената дъщеря
употребих за яростта си.

Развратен танц в развратен миг.
Поставих царя в клопка.
И хитро после наредих
- главата на пророка!

Ах кърваво небе нима
в Теб не видях прокоба
опиянена от кръвта
злорадствах аз над гроба.

Но Бог видя и в пазвата си скри
душата на Йоана.
Демоните свиха гнездо
в царската ми спалня.

Удари Бог. И Ирод провали.
Загуби царското достойнство
допусна да се скитаме из Рим
изгнанници без царство и корона.

Възмездието. Леден къс
на Саломе главата взе внезапно.
И силата Ти Боже в час
прободе обладаната ми същност.

Отне реката тялото, което с танц
в пъкления план Ирода въвлече 
и само ужасената глава
на дъщеря ми на леда поднесе.

Сега се кая. Моля Те прости.
Освободи детето ми от ада.
И Ти Йоане, Ангел Справедлив,
моли за мен, за Божия пощада.

Ах колко зло аз Боже сътворих
- фаталната и горда прелюбодейка
Прости ми Боже, моля Те прости
сега съм само вейка във жалейка.


Ели от Долината на смъртната сянка
срещу 29 август - в памет на Отсичането на главата на Свети Йоан Кръстител



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 898365
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930