Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2016 08:31 - ЧУДОТВОРНА ИКОНА НА ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА “ЧИРСКА /ПСАКОВСКА/
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

ЧЕСТВА СЕ НА 16 ЮЛИ
Чирская (Псковская) икона Божией Матери

http://www.pskov-eparhia.ellink.ru/browse/show_news_type.php?r_id=4067
_____________________________
О, Пресветая Владичице, моя Богородице,
по-чиста от ангелите и архангелите, от херуви-
мите и серафимите, и по-свята от всички светии,
Дево Майко Божия!
Спаси мене смирения, и грешен Твой раб:
Ти знаеш всемилостива Госпожо, че надеждата, която имам на Бога, на Тебе я възлагам, и нямам друго спасително прибежище освен Тебе, о, всеблага!
Ти си и моя крепост, Владичице, Ти Си сила моя, Ти Си моя радост в скърбите ми, Ти Си мое пристанище в изкушенията,
Ти Си мое изправление в паденията!

Ти Си и мое всенадеждно спасение,
о, Майко на Създателя и Господа моего.
Помогни ми да изплавам от дълбините на живота, където бедствам всред лютите борби на греховния потоп!
Подай ми ръка за помощ, Помощнице моя, и ме избави от дълбоката тиня за да не потъна в бездната на отчаянието: буря от грехове и страсти се повдигат върху мене и вълните на беззаконието ме потопяват, но Ти милосърдна Майко, изведи ме на тихо и спасително пристанище, Надеждо на безнадеждните и Ходатайница на моето спасение!
Амин!

“Царю Небесни, Сине и Боже Мой - така се моли винаги за нас Небесната Царица, - приеми всеки човек, който Те слави и призовава Твоето свято Име, и всички, които Ме прославят заради Твоето име, и не ги отхвърляй от Твоето лице, но благоволи към тях, приеми от тях всяка блага молба и ги избави от всякакви беди”. А ние, грешните, надявайки се на Твоите Майчини молитви, Ти зовем:
Радвай се, наша топла Молитвенице пред Бога; радвай се, защото Твоята молитва винаги има голяма сила пред Него.
Радвай се, защото по Твоите молитви правиш благоприятни и нашите бедни моления; радвай се, защото допълваш и нашето недостойнство с Твоето застъпничество.
Радвай се, непосрамваща Ходатайко за каещите се грешници; радвай се, Застъпнице за всички православни християни.
Радвай се, изцеление от всички наши болести; радвай се, защото разпръсваш облака на нашите страсти и изкушения.
Радвай се, Ходатайко за грешните, винаги издигаща ръце към Бога в молитва за нас.

Царице моя Преблага,
Надеждо моя Пресвета, Ходатайко за грешните!
Ето, аз, бедният грешник, предстоя пред Тебе!
Не ме оставяй, оставения от всички,
не ме забравяй, забравения от всички,
дай радост на мен, непозналия радост.
О, тежки са моите беди и скърби!
Безмерни са моите грехопадения!
Моят живот е като нощната тъмнина.
И между човешките синове няма никой, който е силен да ми помогне.
Ти Едничка си моя Надежда, мой Покров, Прибежище и Твърдиня.
Дръзновено простирам към Тебе моите немощни ръце и Те моля: омилостиви се над мен, Всеблага, пощади изкупения с Кръвта на Твоя Син, облекчи болките и въздишките на моята душа, укроти яростта на ненавиждащите и оскърбяващите ме, възстанови моите изнемогващи сили, обнови като на орел моята младост[, не допускай да отслабна в изпълнението на Божиите заповеди. Докосни се с небесен огън до моята смутена душа и я изпълни с непосрамваща вяра, нелицемерна любов и твърда надежда, та винаги да възпявам и славя Тебе, Преблагословена Застъпнице за света, наш Покров и Ходатайка за всички нас, грешните, та да се поклонят на Твоя Син и наш Спасител, Господа Иисуса Христа, с Безначалния Негов Отец и с Животодателния Дух Светий във вечни векове.
Амин



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 898262
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930