Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2015 21:33 - Молитва към Божията майка
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
1



Нека всички православни християни прибягват към Мен и 
Аз никого не ще оставя без помощ. 
За всички, които Ме призовават, ще бъда Ходатайка и по молитвите Ми Моят Син ще изпълнява техните прошения.
__________________________

____________________

Пречиста Владичице Богородице!
зная, че съм осквернен и нечист, и недостоен, и съм изпълнен с всякакви грехове. Затова, понеже съм виновен, с много срам и със сълзи викам към Тебе, Владичице моя Богородице: помилуй ме и ми помогни, утеши ме, недостойния Твой раб (името). Майко на всяка утеха, не преставай да се молиш за мен, защото грешната ми и окаяна душа слезе до дълбините на злото. А аз, грешният и нечистият, като размислям за предишните си и сегашни грехове, си казвам: няма злодеяние, което окаяният, да не съм извършил. Затова треперя и се ужасявам от Твоя Син и мой Бог и от Неговия праведен съд. И затова със съкрушено сърце и със сълзи викам към Тебе: бъди милостива, Владичице моя Богородице, помилуй ме, който със самоволния си ум престъпих наредбите и заповедите на Твоя Син и мой Бог. Не ме оставяй да погина в греховната си нечистота и навици, но ми изпрати богатите Си милости. Защото Ти си Майка на милосърдието и милостта, не презирай мене, погиващия, но ме обърни и ме извлечи от греховната тиня, както някога Твоят Син извлече блудницата, блудния син и митаря. 
Дарувай ми извор на непрестанни сълзи и умий нечистотата на греховете ми. Не ме отхвърляй, не се гнуси от мене, нечистия, но с водите на щедростта Си угаси изгарящата ми от изкушения душа, избави ме от огъня на бесовските нападения и ме запази от техните клевети, а когато напускам този живот, прогони от мене тъмните бесове и ме предавай на благите и светлозарни свети Ангели. Защото Ти си, Богородице, спасение за грешните, подкрепа и обръщане за отчаяните, утеха за скърбящите.
И защото Тебе Твоят Син, нашият Бог, дарува за Застъпница на нас, които Те призоваваме от цялото си сърце. Спаси, Пресвета Богородице, мене, недостойния Твой раб, заради милостта на Твоя Син и наш Бог,
амин.
image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 898000
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930