Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2017 00:44 - Молитва
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 5469 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Господи Боже, велики Безначален Царю, изпрати, Господи, Твоя Архангел Михаил на помощ на Твоя раб (името) да ме отърве от моите видими и невидими врагове. 
О, Господен великий Архангеле Михаиле, излей мирото на благостта върху твоя раб (името).
О, Господен великий Архангеле Михаиле, съкрушителю на демоните, забрани и възпри всички мои врагове, борещи се с мен, обезсили ги и ги съкруши като прах пред лицето на вятъра. 
О, Господен великий Архангеле Михаиле, шестокрили първи княже и воеводо на небесните сили, херувими и серафими, и на всички светии!
О, чудни Архангеле Михаиле, пазителю на неизречените Тайни Божии, бъди мой велик помощник във всичко: в обиди и в беди, в скърби и печал; в пустините и на кръстопътища, на реки и на морета тихо пристанище!
Избави ме, велики Архангеле Михаиле, от всякакви дяволски прелести, винаги ме чувай мене, Твоя грешния раб (името),молещ се на тебе и призовавщ твоето свято име, изпрати ми скоро твоята помощ и чуй молбите ми.
О, велики Архангеле Михаиле! Победи всяка противодействаща на мен сила със силата на Честния и Животворящ Кръст Господен, по молитвите на Пресветата Владичица Богородица, на светите апостоли, и на светителя великия свети Николай Чудотворец, на свети пророк Илия, на свети Андрей Юродиви, на светите великомъченици Никита и Евстафия, на светите светители , преподобни мъченици и на всички светии и на всички Небесни сили. Амин.
О, велики Архангеле Михаиле! Помогни на мене грешния твой раб (името), избави ме от земетресение, огън, потоп,меч и ненавременна смърт и от всяко зло, и от всеки враг.
Свети Архистраже Божий Михаиле и всички Небесни сили, молете Бога за нас!



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4651202
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930